vasárnap, szeptember 13, 2009

Miért vagyok hálás....

Még tegnap tette fel a kérdést Limara, aztán Trinityt is érdekli, hogy miért is vagyok hálás. Az ember, ha kap egy ilyen kérdést, akkor kapásból felsorol jó sok dolgot. Elöször én is így voltam vele, viszont gondolkodásra késztetett és be kell valljam öszintén, még mindíg gondolkodom. Rengeteg dolog kavarog a fejemben és egyik gondolat hozza a másikat. Ha így haladok sosem fogok a végére érni. De azért megkísérlem leírni.


Legföképp azért vagyok hálás, hogy megszülettem. Ember vagyok és érzek. Egészséges vagyok. Látok és hallok. Láthatom a világ összes csodáját. Hallhatom a madarak csicsergését, a tenger zúgását, a szél játékát. Megnézhetem és meghallgathatom a legnagyobb müvészek alkotásait, bejárhatom a Földet és ezeket az élményket elraktározhatom. Hálás vagyok az álmokért is, mert olykor az élményket duplán élhetem.
Hálás vagyok a vízért és a fényért. Nélkülük mivé lennénk?
Nagyon hálás vagyok az örangyalomnak, aki mindíg vigyáz rám! - ennek már tanújelét is adta. És persze a fönöknek is, aki mellém rendelte.
Tulajdonképp minden embernek hálás vagyok, akiket így, vagy úgy, de mellém sodort a sors. Mert ök formáltak, formálnak olyanná, amilyen vagyok. A családom, a barátaim, a régi szerelmeim, az ismeröseim, de még azok is, akikkel csak futólag ismerjük egymást.
És nem utolsó sorban hálás vagyok azért, hogy van egy gyönyörü kisfiam, akiért érdemes volt megszületni!


Név szerint nem adnám tovább senkinek a stafétát, de nagyon szívesen olvasnám minden kedves blogtársam sorait arról, hogy ki, miért hálás.

6 Comments:

trinity said...

Ancsi,
nagyon szépen megfogalmaztad...Köszi!

KryaSpirit said...

Ezt igazán jó volt olvasni! A kérdéssel még én is adós vagyok, de úgy vagyok vele mint te. Olyan sok dolog van amiért hálás lehetek, de nagyon nehéz összeszedni.

Chef Viki said...

Ancsi, ez nagyon tetszett nekem!

Ancsika said...

Én köszönöm Nektek, hogy elolvastátok!

szepyke said...

Ancsi, de szép volt. Valahogy így akarom leírni én is, csak még össze kell szednem.

Aniko said...

Koszonom hogy megtiszteltèl ès olvasòm lettèl.
Egyetèrtek veled , szerencsès vagyok ès mindig hàlàs ....de nem ezen a hèten!
a lerobbant kocsitòl kezdve a kulcselhagyàsig minden megtortènt velem ezen a hèten!!:-)
Udv, Aniko